Η Ελλάδα έμαθε την… Black Friday Πάνω από 1 δις ευρω, θα οδεύσει για το εξωτερικό
Τα προϊόντα τεχνολογίας και οι ψηφιακές συσκευές είναι πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών
Λόγω της πανδημίας όλο και περισσότερος κόσμος καταφεύγει να κάνει αγορές μέσω internet. Η Black Friday έχει φτάσει και οι αγορές μέσω eshop έχουν πάρει «φωτιά».
Τι βρίσκεται όμως στο επίκεντρο της ζήτησης των καταναλωτών, αυτή την περίοδο όπου έχουν αρχίσει να βιώνουν μία νέα πραγματικότητα;
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε έρευνες της αγοράς, πάνω από ένα δις ευρώ θα διατεθεί όλες αυτές τις μέρες τις λεγόμενες Black Friday, που ξεκίνησαν για μια μέρα και τείνουν να γίνουν βδομάδες, για αγορές προϊόντων, κυρίως εισαγομένων και κατ’ αυτή την έννοια αιμορραγία για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και τα ντόπια προϊόντα.
Η πανδημία αναγκάζει ακόμη και εκείνους, που συνήθως θα είχαν επισκεφτεί ένα φυσικό κατάστημα για τις αγορές τους, να ψωνίσουν διαδικτυακά. Για μεγαλύτερες γενιές, που δεν είχαν συναλλαγές στο Διαδίκτυο στο παρελθόν, αυτό ήταν ένα ζωτικό σημείο καμπής, που δυστυχώς τώρα ωθεί τους καταναλωτές να αλλάξουν τις αγοραστικές τους συνήθειες.