Να επανέλθουν τα παραδοσιακά συστήματα επικοινωνίας στις τράπεζες
Διάφορες εταιρίες, τηλεφωνικές κ.α. αλλά κυρίως οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ έχουν εισαγάγει νέα «ψηφιακά» συστήματα που υποτίθεται ότι προάγουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους και κύρια από αυτά είναι η «μηχανική» εξυπηρέτηση και επικοινωνία.
Δεν θα θίξουμε το μέγα θέμα της μηχανικής εξυπηρέτησης που αποξενώνει την τράπεζα από τον πελάτη της και έτσι χάνεται το μέγα πλεονέκτημα για την τραπεζική οντότητα που είναι «γνώρισε τον πελάτη σου» αλλά με την μηχανική επικοινωνία.
Η επικοινωνία μαζί τους έχει αποπροσωποποιηθεί, απαντούν μηχανές και στο τέλος άνθρωποι που μιλούν και φέρονται σαν μηχανές με συνέπεια να χάνονται άπειρες εργατοώρες ή έστω «σκέτες» ώρες για μια απλούστατη πληροφορία ενώ η όλη διαδικασία και αναμονή προκαλεί στο κοινό αγανάκτηση.
Επειδή πιστεύουμε ότι η επιχείρηση ωφελείται ελάχιστα ως καθόλου από αυτές τις επιλογές καλό θα ήταν να αναθεωρηθεί αυτή η πρακτική και να επανέλθουν τα παραδοσιακά συστήματα που αν μη τι άλλο εξυπηρετούσαν την πελατεία.
Δημήτρης Ζακοντίνος
Οικονομολόγος – π. Τραπεζικός
π. Αντιπρόεδρος ΕΛΙΣΜΕ