Eβδομαδιαία Πολιτική – Οικονομική – Ναυτιλιακή – Φιλολογική εφημερίδα στην υπηρεσία των Δήμων του Πειραιά και των νησιών

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δήμος Αιγάλεω.Άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών βελτίωση της καθημερινότητας μέ την πλατφόρμα Novoville

δήμος ΑιγάλεωΟ Δήμος Αιγάλεω συνεχίζει με μεγάλη επιτυχία τη λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville», βελτιώνοντας διαρκώς το επίπεδο εξυπηρέτησης δημοτών και επισκεπτών και την ποιότητα ζωής στο Δήμο.

Μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί περισσότερα από 30.000 αιτήματα πολιτών προς το Δήμο από τα οποία έχουν επιλυθεί 27.269, δηλαδή το 91%. Περίπου 2.300 αιτήματα βρίσκονται σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφονται στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν στις κατηγορίες “Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο” και “Φωτισμός δημόσιος βλάβη”. Επιπλέον, έχουν σταλεί περισσότερα από 5.360 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη, ενώ έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 4.743 δημότες.

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

  • Επιλογή τοποθεσίας
  • Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
  • Προσθήκη φωτογραφίας
  • Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *