Eβδομαδιαία Πολιτική – Οικονομική – Ναυτιλιακή – Φιλολογική εφημερίδα στην υπηρεσία των Δήμων του Πειραιά και των νησιών

ΣΥΝΤΑΓΕΣ

Η Συνταγή της Φωνής..Σαλάτα με ρεβίθια και ντρέσινγκ από ταχίνι και λεμόνι

Μια έξοχη διατροφικά και γευστικά ιδέα που προμηθεύει στον οργανισμό με πολύτιμα στοιχεία. Η συνταγή για ρεβιθοσαλάτα με ντρέσινγκ από ταχίνι και λεμόνι είναι του σεφ Κωνσταντίνου Κωβαίου.

Αρκετοί θυμούνται το ταχίνι μόνο σε περιόδους νηστείας, όμως αποτελεί ένα πολύτιμο τρόφιμο, με φυτική πρωτεΐνη, ωφέλιμα λιπαρά οξέα και απαραίτητα για την καλή υγεία και ισορροπία του οργανισμού μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Το ταχίνι αξίζει να είναι στοιχείο της εβδομαδιαίας μας διατροφής και εδώ θα το βρείτε σε μια γευστικότατη εκδοχή που χαρίζει μια ωραία ξηροκαρπάτη επίγευση στη δροσερή σαλάτα των ρεβιθιών, που είναι κατάλληλη και για vegan, vegetarian ή plant based διατροφή.

Υλικά: 200 γρ ρεβίθια (ζυγισμένα βρασμένα), 2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα, 1 αγγουράκι κομμένο σε κυβάκια, 1 πιπεριά Φλωρίνης σε λωρίδες, λίγος φρέσκος δυόσμος, αλάτι και πιπέρι.

Για το ντρέσινγκ: 4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, 2 κουταλιές της ηλιέλαιο, 2 κουταλιές της σούπας χυμός λεμονιού, 1 σουταλιά της σούπας ταχίνι, λίγο κύμινο, λίγο ξύσμα λεμονιού, αλάτι και πιπέρι.

Εκτέλεση: Μουλιάζουμε τα ρεβίθια σε άφθονο κρύο νερό για 12 ώρες, ξεπλένουμε καλά και βράζουμε για 1 ώρα περίπου, μέχρι να μαλακώσουν καλά.

Φτιάχνουμε το ντρέσινγκ χτυπώντας τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι να ομοιογενοποιηθούν.

Ρίχνουμε τα βρασμένα ρεβίθια και όλα τα ψιλοκομμένα λαχανικά σε στο μπολ σερβιρίσματος, περιχύνουμε με το ντρέσινγκ και ανακατεύουμε καλά. Διακοσμούμε με φύλλα δυόσμου, λίγο ελαιόλαδο και φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *