Eβδομαδιαία Πολιτική – Οικονομική – Ναυτιλιακή – Φιλολογική εφημερίδα στην υπηρεσία των Δήμων του Πειραιά και των νησιών

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΝΑΠΟΔΑ ΒΗΜΑΤΑ…Ολίγα περί των Ελληνοτουρκικών

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΠ. ΛΑΖΑΡΑΚΟΣ

Email: jlazarakosdim@yahoo.gr

Αν η νόθη ψυχαγωγία είναι επιθυμία απόδρασης, απόπειρα φυγής χωρίς αποτέλεσμα κατά τον Ε. Παπανούτσο, από τον κλοιό μιας ζωής που μόνο πληγές κι απογοητεύσεις μας δίνει, αντίθετα η γνήσια ψυχαγωγία συντηρεί και ανανεώνει τη δύναμη και τη χαρά της ζωής. Αυτή είναι η πραγματική απόδραση και αποτελεί βασική ανάγκη για τον άνθρωπο. Η νόθη ψυχαγωγία (αλκοόλ, τζόγος, ακολασίες κ.λ.π.) χαρίζει προσωρινές απολαύσεις, ηδονές και όχι ψυχαγωγία με αποτέλεσμα η ερημιά της ψυχής να γίνεται ακόμη μεγαλύτερη.

Από τότε που γεννήθηκα, σχεδόν, μέχρι σήμερα μας απασχολούν οι σχέσεις μας με την Τουρκία. Η πολιτικάντικη ευστροφία της υποτέλειας, του γιες σερ (yes sir) και του δόγματος «Ανήκωμεν στη Δύση» που η Δύση ανήκει περισσότερο στην Ανατολή (Τουρκία κ.λπ.) και λιγότερο στη Δύση (Ελλάδα, Κύπρο). Xάρη λοιπόν αυτού του πολιτικαντισμού και της οσφυοκαμψίας που πολλές φορές φθάνει τα όρια της μειοδοσίας, πάντα βρισκόμαστε σε εντάσεις και υφέσεις. Ακολουθάμε την ημιτονική μορφή του θανατηφόρου εναλλασσόμενου ρεύματος.

Οι Έλληνες τις περισσότερες αυτές εναλλαγές της πολιτικάντικης και οσφυοκαμπτικής ελληνικής πολιτικής (της δεξιάς ή της αριστεράς) που θεώρησαν πως η Πατρίδα δεν κινδύνευε τις αντιμετωπίζουν με χιούμορ προς τέρψη και ψυχαγωγία. Αυτό πράττουμε κι εμείς σήμερα. Απολαύστε το.

Προ ημερών μεγάλος σαματάς ντου – ντού ή μπίρι – μπίρι έγινε και πολύ έπαιξε το νταλαβέρι στα σαματά ντουλάπια και στις χαρτούρες φερετζέ. Οι δύο τσοπάν ασκέρ, εφέντης τσαρουχάς και εφέντης φέσης, ύστερα από τα ματς – μουτς σορόπ ντουρσέκ, μίλησαν για το μπαξίς της χανούμ Φραγκιάς (Ευρωπαϊκά χρήματα), αλλά και για τις μπουζ βερεσέ παρά (παγωμένες πιστώσεις) των σεϊτάν Φράγκων.

Στο χαβαλέ μπερντέ (οικονομική σύσκεψη) συζητήθηκαν θέματα του σαράφ ασκέρ (χρηματιστηρίου), τουρίστ τσογλάν (τουρισμού), τσοκ παρά παπόρ (ναυτιλίας) και πολλά άλλα κερμπουντά ζητήματα (κοντινά, σύγχρονα). Στο σαματά κου-κου μπαγάς (συνέντευξη τύπου), όλες, όλοι χανούμ και χανουμάκια, γιουσούφ και γιουσουφάκια με μπόλικο σοβά μερεμέτ (μακιγιάζ) έκαναν μπανιστήρι (παρακολούθησαν) το Γιουνανλή καρσιλαμά πατιρντί του εφέντη και Τσοπάν Τσαρούχ. Ο εφέντης Τσαμπούκ Σαματά Τσοπάν, ο φέσιας, είπε και πάλι τα δικά του. Για ασφάλεια και μπέσα παραβρέθηκαν και οι νιανιαροεφέντες (μικροί αφέντες) των λαγούμ μπανιστήρ αράχνες (μυστικών υπηρεσιών). Για το χαβά (υγεία) του Τσαμπουκά εφέντη παραβρέθηκε και ο πατσαντζή ντοκτόρ (στομαχολόγος).

Για όλα αυτά τα καμώματα, που γίνονται για τα φραγκόκουτα (κάλπες ευρωεκλογών) και τα φραγκόφτυαρα του σοβά μερεμέτ χαβούζ (πολιτικάντικης πολιτικής), αυτά που οδηγούν τα μπουλούκ ασκέρ (τους λαούς) στο ραχάτ μπαξέ (νεκροταφείο), η Σαματά Ακσκέρ (Αντιπολίτευση) βρίζει και με μπαμπεσιά βγάζει το τρικέρ φερετζέ της Σεράϊ Ασκέρ (Κυβέρνησης), που φοράει και η ίδια όταν είναι στο Σεράϊ. Όλοι μαζί πίνουν εγγλεζί ρακί (ουίσκι) στο χαβά του κορόιδου. Όλοι μας παίζουν Καργκιόζ μπανιστήρ σκοτάδ το έργο «Παπί χαβούζ» (Η λίμνη των κύκνων). Ας απομακρυνθούμε απ’ αυτούς με γρήγορα ΑΝΑΠΟΔΑ ΒΗΜΑΤΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *