Eβδομαδιαία Πολιτική – Οικονομική – Ναυτιλιακή – Φιλολογική εφημερίδα στην υπηρεσία των Δήμων του Πειραιά και των νησιών

ΑΠΟΨΕΙΣ

Όταν υπήρχαν ναυπηγεία

μάρθαΤο Μάρθα η πρώτη “παντόφλα κλειστού τύπου” που κατασκευάστηκε στην χώρα μας. Κατασκευάστηκε το 1968 στο ναυπηγείο Κορωναίου στο Πέραμα. Το Μάρθα υπέστη δύο επεμβάσεις – μετασκευές. Το 1981 κόπηκε στα ναυπηγεία της ΝΑΥΣΙ στο Πέραμα και μεγάλωσε κατά 12 μέτρα, εκεί έκλεισαν τα πλαϊνά και προστέθηκε ο πρύμνιος καταπέλτης. Η γέφυρα έμεινε στο πρύμνιο κομμάτι και όταν έγινε το δέσιμο ήταν λίγο πίσω από τη μέση του πλοίου.

Το 1983 δίπλα από την ιχθυόσκαλα στο Κερατσίνι έγινε η μεταφορά της γέφυρας κανονικά εκεί που ήταν και μέχρι το τέλος του και μεγάλωσε το σαλόνι προς τη πλώρη. Αυτή ήταν και η τελευταία μετασκευή που έγινε στο ΜΑΡΘΑ. Ταξίδευε στην γραμμη κυλληνη ζακυνθος απο το 1968 μεχρι και το 1989 με ένα διάλλειμα 4 μηνών το καλοκαίρι του 1969 που έκανε δρομολόγια στην γραμμή του Σαρωνικού για Αίγινα Μέθανα Πόρο Ύδρα Ερμιόνη Σπέτσες και Λεωνίδιο το 1990 ομολογήθηκε στην γραμμή Νεάπολη Κύθηρα μέχρι το 1997 όταν και παροπλίστηκε στα Αμπελάκια Σαλαμίνας

Στις 11/5/14 και 46 χρόνια μετά την κατασκευή και καθέλκυση του και 18 μετά τον πρόωρο και οριστικό παροπλισμό του. Παρελήφθη από το ΧΡΗΣΤΟΣ XVII ξεκίνησε το τελευταίο του ταξίδι με προορισμό το Aliaga.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *