Eβδομαδιαία Πολιτική – Οικονομική – Ναυτιλιακή – Φιλολογική εφημερίδα στην υπηρεσία των Δήμων του Πειραιά και των νησιών

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δήμος Πειραιά..«Πάρε το μετρό για Πειραιά» Καμπάνια για την τουριστική προβολή της πόλης στο μετρό

μετρό 1Με δεκάδες εικόνες και φωτογραφίες του Πειραιά γέμισαν σταθμοί και συρμοί του μετρό, στο πλαίσιο της νέας τουριστικής καμπάνιας του Δήμου Πειραιά και του Destination Piraeus για την ανάδειξη και τουριστική προβολή της πόλης.

Η καμπάνια «Πάρε το μετρό για Πειραιά» προβάλλεται στους σταθμούς Αγία Παρασκευή, Αγία Μαρίνα, Δουκίσσης Πλακεντίας, Κεραμεικός και Πανόρμου και παράλληλα, οι συρμοί του μετρό της Γραμμής 3 έχουν «ντυθεί» εσωτερικά εξ ολοκλήρου με εικόνες από τον Πειραιά.

Με αφορμή τηνμετρο 3 έναρξη της εμπορικής λειτουργίας των νέων σταθμών «Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα», ο Δήμος Πειραιά σε συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ προβάλλει με στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης του Πειραιά, τοπόσημα και σημεία ενδιαφέροντος, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στην πόλη.

Την ίδια ώρα, σε συνεργασία του Δήμου Πειραιά με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά και με στόχο την τόνωση της εμπορικής κίνησης ενόψει των εορτών, μια σειρά εκπλήξεων και ψυχαγωγικών δράσεων πραγματοποιούνται στο κέντρο της πόλης.

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του, ανέφερε:

«Η έλευση του μετρό στον Πειραιά, η σύνδεση της πόλης μας, του μεγάλου λιμανιού της χώρας με το αεροδρόμιο, μας δίνει την ευκαιρία να ξανασυστήσουμε τον Πειραιά στους κατοίκους του Λεκανοπεδίου, αλλά και στους τουρίστες που κινούνται μαζικά με τα Μέσα Μεταφοράς. Μέσω αυτής της σημαντικής συνέργειας με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, επιδιώκουμε να παρακινήσουμε τους δεκάδες χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά το μετρό, να επισκεφθούν τον Πειραιά, να γνωρίσουν τις ομορφιές, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, καθώς και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό και διασκέδαση».

Η Αντιδήμαρχος Εξωστρέφειας, Τουρισμού κ. Ανδριάνα Ζαρακέλη δήλωσε:

«Ξεκίνησε κι επισήμως η διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Πειραιά και του Destination Piraeus με τον τίτλο «Πάρε το μετρό για Πειραιά», προκειμένου να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες στο μεγάλο λιμάνι, στην πόλη μας. O Πειραιάς είναι πάντα πανέμορφος και πλέον ευκολότερα προσβάσιμος».

Η καμπάνια «Πάρε το μετρό για Πειραιά» είναι μια εσωτερική παραγωγή της Διεύθυνσης Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Δήμου Πειραιά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *